close

因為我係窮遊, 所以我住左一間只需100B一晚的HOSTEL, 交通算很方, 便, 是BTS最尾的一個站叫BANG WA , 5MIN就到, 呢間係我住過最平 同最簡陋的青旅, 但每晚只係23蚊港紙!! 係25MOP咋~ 係BOOKING.COM訂的, 叫量入為出旅館 或"BANG WA HOSTEL"   好, 分享完D平野, 講返點坐平價火車啦,   同樣因為慳錢, 我捨 棄最方便的BTS 因為我個站坐去曼谷站仲要轉地鐵, 唔划算, 所以靈機一動, 門口就是大馬路, 眼見咁多巴士, 就一於坐巴士去啦, 我一出門口就能坐NO.7 七號公車直達曼谷火車站, 雖然時間長D, 可能要企, 但真係好開心, 可以體驗到曼谷人坐無冷氣的巴士和極原始的巴士, 有收票員的, 但千祈唔好睇少呢個殘陋巴士, 雖然沒有冷氣, 但內部原來好先進, 有電視機同疑似導航儀/巴士黑盒, 真係估佢唔到!!! 哈~~

講返重點, 去曼谷火車站買票, 其實相對方便, 似台北車站, 一入到車站, 左邊是買即日的火車票, 要特別留意,

右手邊是可以買到未來15日的 (即可預售15天-如沒記錯的話)  但要拿籌仔排隊, 最大的優點是可以買到從其他火車站出發到其他火車站的票, 仲唔駛收手續費, 超好!!!!

因為好似今日咁, 我係買即日票去大城的, 但同時可以在這裡買埋 大後天, 由大城至清邁的火車票, 因為之前上網睇其他BLOG話咩泰國火車不能買預售, (嚇死我, 今次呢個算係開心大發現, 哈哈) 可能佢係掦 在大城火車站, 只能買到後一天出發的車票, 因為它是小站, 但曼谷就是大站, 能預售到全國各地的車票, 重點是沒有手續費, 而且很方便.........紅色塗左的地方是因為佢需要記錄我的護照及個人簽名, 應該因為係長途車的關係, 驚有黃牛黨, 但同時值得一提的是, 在泰國無論清邁定曼谷, 都是沒有檢票口的, 即入閘不需檢車票, 而在我從大城至清邁那個過夜卧鋪列車當中, 從上車到落車, 訓左成晚都沒有查票, 使我覺得泰國D人應該很守規矩,,,,,,,,,同時, 可能係客滿的原因, 所以如果有多左人上左架火車, 哪個人就會沒床位訓, 所以佢唔擔心有人逃票之類吧~~ 在買預售票時, 票務人員跟我說, 由曼谷去清邁的過夜火車, 基乎班班都爆滿, 所以大家如真的要體驗, 就要提早預訂囉....我訓左一晚, 感覺好正!!!  (其實坐夜行巴士去清邁, 好似只需500左右, 比火車要平的哦!!)

至於今次買由曼谷華南蓬火車站 (Hua Lamphong)去 to 大城 (Ayutthaya) 的火車票, 同樣在網路查到的資料又說什麼40B  冷氣車400B以上 , 哪些各種資訊, 一開始讓我很混亂, 所以今次就讓我澄清一下, 用呢個泰國國鐵官網原來好方便, 一CHECK就清楚晒, (火車官網查火車班次 :http://www.railway.co.th/checktime/checktime.asp?lenguage=Eng  ) 詳細唔講, 總之買得岩 車次,(NO.) 同CLASS (車的等級) 就一定不會收錯價錢,   官網顯示,  CLASS 3 無冷氣的車票是15B ,

所以我抄下車次和CLASS 3 等, 把紙遞給票務人員就一清二楚了, 然後就準備上車了, 我發現 special express 就係特別貴, (400B) 同埋紅圈所標示的特別車種(都是卧鋪車)

但要特別留意, 泰國D列車會常常誤點及沒有報站廣播, 所以大家要睇實手機地圖或差唔多時間就望下個站牌啦~~, 車長在驗票哦!!

大城是個一日 (要租單車-50B)都可以慢遊完的小鎮, 值得去下, 不過我就沒有每個廟都有入, 因為本人沒有太大興趣, 只有去入有個佛像頭藏在樹幹的哪個地方咋~~ 我咁耐偷聽到個導遊講, 點解咁神奇個頭會藏在樹中呢? 原因係當時佛像個頭咁岩斷左掉在樹幹中, 然後棵樹不斷長大, 就慢慢包住左個頭像啦, 都真係幾特別GE, 俾50B影張相都抵啦~~XDXD    祝各位旅途愉快

 

 

另外, 補充多一樣野, 原來在曼谷火車站同清邁火車站都可以沖涼 (淋浴) 的, 但我想都只有冷水, 但感覺都算挺乾淨的, 很適合一夜沒洗澡的人試試,  雖然我沒有進去過, 曼谷火車站每人每次只需10B , 而清邁則要15B ......我想這個資訊蠻有用的XXD

arrow
arrow

    楊老師菲律賓遊學 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()