close

係韓國想交通費平DD , 一定係坐巴士, (也很舒服, 對我來說)

我去韓國係一個旅程玩晒首爾同釜山, 本來打算買火車PASS, 以為好抵, 但我係自己一個人去, 所以D PASS對我黎講勁唔抵, 而且果張KR PASS 以單日黎計仲貴過日本D JR PASS!! ><所以我就把心一環轉攻坐巴士啦, 我的心得是 坐巴士其實 計番D時間, 頭頭尾尾, 同高鐵都差唔多, (因為我有好多日時間玩) 所以最後決定坐巴士, 重點係, 韓國個巴士查詢網站也十分方便,  ( 韓國高速巴士網: kobus.co.kr ) 佢有時會自動彈中文版出黎, 如果無得選, 就用 GOOGLE瀏覽器中的自動翻譯, 我試過都好準, 絕對能讓你查到巴士班次和票價, 我果陣去可能非旺季, 基本上不用預訂, 去到高速巴士站先買都可買到即班, 我的感覺是沒有很多本地坐, 我見佢班班車都沒有滿坐, ~~~  另一個心得係, 雖然首爾去釜山同一間公司, 不同時間/班次票價都會不同, 因為佢有分巴士的等級, 只是座位闊D, 車型新D咁加JE, 但基本上我那時候只選最便宜的, 感覺完全沒分別, 也是準時到達, 品質相同( 但豪華車型與標準車型價錢相差20000韓元, 即係相差140港元) 所以要使用網站慎選時間和班次

例如由首爾至釜山 豪華車型要 43000W , 而標準車型只需23000W, 商務是中間價33000W  你們記住要選最平價錢的車票, 就要找"標準車型"哦

查詢巴士班次和價錢方法, 我是使用手機版的, 你們記住要選最平價錢的車票, 就要找"標準車型"哦  ( 截圖如下: ) 

1.進入主頁   kobus.co.kr  , 然後選擇語言, 當然是中文最親切啦~~^^

  

為了方便大家, 剛剛特地試了桌上電腦版 XD  介面和方式應該都差不多, 而我用GOOGLE瀏覽器, 佢就好溫馨地立即問我要不要翻譯....但我截圖時已消失了哪個小圖示

2. 手機版, 請繼續點選"高速客車預購" (其實目的是為了看班次時間和價錢) 其實你下載個APP 再買票好似都得, 但我當時又無當地電話號碼注冊, 和擔心信用卡付款麻煩, 所以最後都只是利用這網站/APP來查班次 而當場到現場先買, 順帶一提, 下圖中的首爾京釜 車站就是 (地鐵站)首爾高速巴士客運站 ( Express Bus Terminal) 地鐵3,7,9號線皆可到, 千萬別選錯"東首"等其他車站哦

3.  要點選"好" 哦!! 意思是如果你在網上買了票, 再取消時會有相應的手續費扣減

4.重點是選返你需要的項目/內容   如: 單程, 出發日期, 時間等, 票種你可先選 全部(整體) 或經濟座  例: 首爾京釜(即市心, 最方便的 高速巴士客運站) 去釜山(地鐵站名為:老圃) <PS:由老圃去市區也算方便, 地鐵直接西面或釜山火車站/高鐵站)約30-40MIN .....而釜山不要買錯成 西釜山哦, 因為西釜山(沙上地鐵站) 是較近機場的 , 所以選站時要留意哦!! 

 

 

 

 

 

5. 按下查詣鍵!!!  就會出現下的班次資料,  左圖 桌上電腦版的票價資訊較詳盡 , 右圖為手機版

 

6.手機版同樣需在最右邊處, 按下"選擇" 鍵, 就會出現以下內容 (以商務座為例)-

 

 

 

 

 

 

7. 手機版比較麻煩, 需要繼續先點選車票數量....在螢幕點選1, 再點選坐位, 然後就能看見那個班次的價錢了

 

8. 我針對同樣目的地, 首爾--釜山 , 將 經濟座, 商務座和豪華座三款車型的票價作比較, 大家自行選擇喜歡的班次和車型。

經濟座

 

商務座

豪華座(巴士上座位較少, 較寬敞)

9. 我當時沒有打算在網卜預訂, 所以就沒有按下一步, 但若大家想試試網上買, 好像可在直接在APP上有二維碼, 就是車票, 然後在巴士上, 就有一個機器自助檢票, 韓國這點不得不佩服的, 科技先進, 還要留意, 他們的巴士站基乎是沒有廣播叫乘客上車的, 所以大家要自己留意車票上的發車時間和月台號碼, 很重要!! 巴士發車都很準時, 不會差1秒, 然後自己在月台找好車子, 就在車上機器檢票.  這些相片日後再補上~

 

PS:  1. 同一個目的地, 車型不同, 價錢也可以差距很大, 所以選車型 >> 經濟座 >> 很重要!

2. 我之女前上網找資料時好像看過, 說這個網站是只針對 高速巴士, 通常遊客會坐的路線, 這個網站基本都包括晒, 但好似有D短途A市去B市的短距離城際巴士, 可能就會查唔到, 我都不太清楚, 但我果次去全州, 佢的確係分左兩個巴士站 往外(巴士站和市內(鎮與鎮)巴士站 (雖 2個巴士站是很近, 但坐去不同的地方,所以可能會搞亂的) 

arrow
arrow

    楊老師菲律賓遊學 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()