close

註:本文所說的"我", 並非本人之真實經歷, 只是記載我的一位密友之窮遊真實經驗, 他是一位澳門人, 只持有特衰護照, 究竟佢可以點樣用最慳的方法環遊全世界呢??

好, 各位, 我就是一個很好的範例, 我只持有特區護照, 按道理是沒法申請任何國家的工作假期簽証的(之前某語言升學中心話法國可以, 其實都唔係囉....>.<)    更正返D資訊先, 如果你係拿葡國護照, 去好多國家工作假期都不是問題, 但我只有澳門特衰護照, 又可以點樣有"working holiday"的效果呢....我今日就同大家介紹 "打工換宿"呢個概念啦...............其實就係你去外國的機構/家庭(homestay)/旅館(hostel) 同人做義工, 然後宿主會提供住宿及食物(視情況) ,每天工作四小時左右, 其他時間就是FREE TIME; 我在2017年2月至5月期間就透過HLEP X這個網站找到很多新西蘭的宿主HOST, 感覺很特別, 但始終去到人地屋企, 要做野 和 守人地家規, 不過整體感覺很不錯, 而重點係, 我頭一個月, 基本上除極少量交通費外, 都沒有額外支出, 因為食宿全由HOST包辦, 我基本上沒有花過一分錢, 所以呢個 打工換宿 work exchange 之旅可以話係窮遊人士/背包客的恩物。只要你肯付出體力/勞力.......就可以窮遊世界各地........絕對無問題, 我預計自己用3個月時間在新西蘭, 3個月時間在英國,  按照我第一個月的情況, 應該每個月我只需花大約500元 HKD/MOP 少少交通和自己買零食....當然你有額外的旅行, 就會花更多錢啦, 但如果你只至在體驗外國人文化和生活, 識認世界各地不同的人與事/文化, 等,,,,,, 這就是一個很不錯的選擇, 所以話, 澳門人沒有working holiday visa /工作假期簽証, 也可以做到有工作假期的效果。.~~~~~~~~~~~~~~~~~好~~~重點在最後~~~~~~~~~~~~~

我冒住生命 ~^^ (應該係法律)的危險,.....也要將事實交知大家..............................

雖然你可以有工作假期的快感.............但你要承擔的一些小風險知識.....................

1.某人持有澳門特哀護照, 只能前往世界各地  以旅遊目的作為逗留方式.....所以某人出外也只有買旅遊保險......而旅遊保險訂命.....包障範圍只包含一切旅遊目的的賠償.....絕不包括因工作原因而引致和洐生的賠償!!

2. 某人是持遊旅護照入境, 所以某人絕不能工作,而且每次逗留最多是三個月或更短時間, 所以要每3個月就換一個國家....或同一國家離境後再入境...(但同一段時間多次入境就要小心被人查問囉......).............所以我會同自己講, 我只係去做義工.......幫下宿主咁架JE........又奸笑...........同埋其實好多網站都有說, 新西蘭和英國 打工換宿 的人必須持有工作假期簽証才算合法, 但.....我的概念是幫人做義工JE..........^^  所以HELP X呢個網站真是我的大恩人...但要付20歐元左右做高級會員先容易搵到工........

關於第二點, 總之人地國家話要有工作假期簽才可以合法地換宿,,,,,, 但我只是去人地屋企玩下 和 借宿,這就是我的情況囉............奸笑................. 然後, 根據網上傳聞所說, 世界上很多國家對換宿都是合法的, 而你在help x 是可以找到全世界各地的宿主, 所以大家還是點進去先看看吧..................我想環遊世界的夢想, 但又唔係富二代, 唯有用慳到盡的方法遊歷世界各地囉........................講真, 短短的三個月真的已經見識不少.........以後有機會再分享   ..........新西蘭人當地的家庭文化和衝擊。

 

#頭一次換宿時,淡淡的有一種 寄人籬下的感覺/辛酸  ..>,<

#窮遊世界要襯早,當過左30歲後,你可能會卻步!

2017年4月6日 早上11時, 創作

 

arrow
arrow

    楊老師菲律賓遊學 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()